obsah
|
zápatí
Ostravská univerzita
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nákup IT vybavení 002-2024
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
OU-14385/90-2024
ID ve SpSl
OUF240001307
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nákup IT vybavení 002-2024
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení pro Ostravskou univerzitu. Výčet požadovaného IT vybavení včetně technické specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze č. 2 výzvy.
Jedná se o veřejnou zakázku částečně financovanou z prostředků:
- Operačního programu s názvem Spravedlivá transformace s názvem Life Environment Research Center Ostrava (dále také „LERCO“) s reg. č. CZ.10.03.01/00/22_003/0000003,
- Operačního programu Jan Amos Komenský (dále také „OP JAK“) s názvem Rozvoj infrastrukturního zázemí doktorských studijních programů na OU s reg. č. CZ.02.01.01/00/22_012/0006563,
- Operačního programu Spravedlivá transformace s názvem REFRESH - Research Excellence For REgion Sustainability and High-tech Industries, reg. č.: CZ.10.03.01/00/22_003/0000048,
- a částečně z finančních prostředků Ostravské univerzity.
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny ve výzvě a jejich přílohách.
Místo plnění:
Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
zakázka v DNS zahájená výzvou
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Způsob zahájení:
výzvou / uveřejněním
Datum předložení nabídky:
01.03.2024 10:00
Datum zahájení:
13.02.2024 13:23
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ostravská univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software