obsah
|
zápatí
Ostravská univerzita
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Nákup zařízení pro zátěžové spiroergometrické testování vč. příslušenství
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
OU-16881/90-2024
ID ve SpSl
OUF240001311
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Nákup zařízení pro zátěžové spiroergometrické testování vč. příslušenství
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka zařízení pro zátěžové spiroergometrické testování vč. příslušenství pro Pedagogickou fakultu Ostravské univerzity. Výčet požadovaného předmětu plnění včetně technické specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze č. 2 zadávací dokumentace.
Jedná se o veřejnou zakázku financovanou z prostředků Operačního programu s názvem Spravedlivá transformace (dále jen „LERCO“) s názvem Life Environment Research Center Ostrava s reg. č. CZ.10.03.01/00/22_003/0000003.
Součástí nabídky musí být podrobná specifikace nabízeného předmětu veřejné zakázky minimálně v rozsahu parametrů požadovaných v Příloze č. 2 zadávací dokumentace. Skutečné parametry nabízeného zboží musí být svou kvalitou stejné nebo vyšší než parametry předepsané. Podrobná specifikace může být předložena rovněž v anglickém jazyce.
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách.
Místo plnění:
Ostrava-město
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
03.04.2024 10:00
Datum zahájení:
08.02.2024 14:05
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ostravská univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software