obsah
|
zápatí
Ostravská univerzita
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Dodávka interiérového vybavení budovy LERCO
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
OU-91564/90-2025
ID ve SpSl
OUF250001411
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Dodávka interiérového vybavení budovy LERCO
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je výroba, dodávka nábytku (nábytkového a dalšího vybavení) vč. dopravy na místo plnění a montáže nábytku do budovy
vědeckovýzkumného centra LERCO dle výkazu výměr a projektové dokumentace. Předmětem veřejné zakázky je rovněž vyhotovení výrobní dokumentace, která musí být odsouhlasena zástupcem investora. Náklady spojené s plněním výše uvedených podmínek budou zakalkulovány v ceně díla.
Při montáži a umístění nábytku bude dodavatel povinen spolupracovat a koordinovat své práce s generálním dodavatelem stavby a dalšími dodavateli, kteří budou v místě plnění ve stejném termínu realizovat své dodávky či služby (např. dodavatelé audiovizuální techniky, IT techniky či aktivních prvků).
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou dále uvedeny v přílohách zadávací dokumentace.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
nadlimitní
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
oznámením do VVZ
Datum předložení nabídky:
04.06.2025 10:00
Datum zahájení:
17.04.2025 13:23
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Příjem elektronických nabídek:
Ano (elektronické nabídky přes E-ZAK)
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Ostravská univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software