ODŮVODNĚNÍ ÚČELNOSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY DLE § 1 VYHL. Č. 232/2012 Sb.
Popis potřeb, které mají být splněním veřejné zakázky naplněny:
Areál Ostravské univerzity v Ostravě je komplex budov, kde se denně pohybuje velké množství studentů a zaměstnanců univerzity. Proto je potřeba zajistit nejen pravidelný úklid, který pomůže udržet kvalitní zázemí pro tyto osoby, ale také další s provozem související činnosti, jako je obsluha šaten a recepční služby ve vybraných objektech.
Popis předmětu veřejné zakázky:
Zajištění úklidu ve vybraných objektech Ostravské univerzity v Ostravě (dále také „OU“), a dále zajištění recepčních služeb a provozu šatny v určených objektech. Provoz šaten není celoroční, ale musí být zajišťován v průběhu zimního a letního semestru s možností úprav provozu dle konkrétních požadavků OU. Podrobnější požadavky zadavatele, případně další požadované podmínky budou uvedeny v obchodních podmínkách a technické specifikaci, které budou tvořit nedílnou součást zadávací dokumentace.
Popis vzájemného vztahu předmětu veřejné zakázky a potřeb zadavatele:
Z povahy předmětu veřejné zakázky je zřejmé, že poskytnutí požadovaných služeb je nutné pro to, aby zadavatel zajistil pro své zaměstnance a studenty odpovídající pracovní a studijní prostředí.
Předpokládaný termín splnění veřejné zakázky: Zadavatel předpokládá, že plnění předmětu veřejné zakázky bude započato 1. 2. 2016 v závislosti na termínu ukončení zadávacího řízení. Smlouva bude uzavřena na dobu 4 let.
|