obsah
|
zápatí
Ostravská univerzita
www.ezak.cz
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Zajištění služeb úklidu a recepce v objektech Pedagogické fakulty OU
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl
nepřiděleno/neuvedeno
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Zajištění služeb úklidu a recepce v objektech Pedagogické fakulty OU
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spočívající v zajištění úklidu a recepčních služeb v objektech Pedagogické fakulty Ostravské univerzity dle aktuálních potřeb zadavatele po dobu 24 měsíců.
Předmětem veřejné zakázky je:
3.3.1. Zajištění služeb úklidu v neomezeném provozu
3.3.2. Zajištění služeb úklidu v omezeném provozu
3.3.3. Zajištění služeb úklidu u ploch dotčených dezinfekčním řádem
3.3.4. Zajištění služeb ročního úklidu
3.3.5. Zajištění služeb mimořádného úklidu
3.3.6. Zajištění služeb recepce v neomezeném provozu
3.3.7. Zajištění služeb v omezeném provozu
Popis požadovaných služeb, jejich rozsah, specifikace a další požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Technická specifikace požadovaných služeb, v Příloze č. 2 – Popis objektů a rozsah požadovaných služeb a v Příloze č. 4 - Ceník ročních a mimořádných úklidových služeb, které jsou součástí této Zadávací dokumentace.
Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé úklidové a recepční služby dle aktuálních provozních potřeb zadavatele. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz čl. 5 Zadávací dokumentace) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.
V souladu s ustanovením § 38 odst. 1 zákona se zadávacího řízení může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců dodavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
06.02.2020 10:00
Datum zahájení:
20.01.2020 12:36
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Ostravská univerzita
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software