Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Zajištění služeb úklidu a recepce v objektech Pedagogické fakulty OU
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb spočívající v zajištění úklidu a recepčních služeb v objektech Pedagogické fakulty Ostravské univerzity dle aktuálních potřeb zadavatele po dobu 24 měsíců.

Předmětem veřejné zakázky je:

3.3.1. Zajištění služeb úklidu v neomezeném provozu
3.3.2. Zajištění služeb úklidu v omezeném provozu
3.3.3. Zajištění služeb úklidu u ploch dotčených dezinfekčním řádem
3.3.4. Zajištění služeb ročního úklidu
3.3.5. Zajištění služeb mimořádného úklidu
3.3.6. Zajištění služeb recepce v neomezeném provozu
3.3.7. Zajištění služeb v omezeném provozu

Popis požadovaných služeb, jejich rozsah, specifikace a další požadavky jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Technická specifikace požadovaných služeb, v Příloze č. 2 – Popis objektů a rozsah požadovaných služeb a v Příloze č. 4 - Ceník ročních a mimořádných úklidových služeb, které jsou součástí této Zadávací dokumentace.

Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé úklidové a recepční služby dle aktuálních provozních potřeb zadavatele. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz čl. 5 Zadávací dokumentace) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.

V souladu s ustanovením § 38 odst. 1 zákona se zadávacího řízení může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu zaměstnanců dodavatele.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz)
Kontakt:
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Druh zadávacího řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky: 06.02.2020 10:00
Datum zahájení: 20.01.2020 12:36
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: