Veřejná zakázka: Dodávky kancelářských potřeb pro Ostravskou univerzitu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 2149
Systémové číslo: P23V00000120
Evidenční číslo zadavatele: 38/90162/VZ/2023
Spisová značka: OU-61273/90-2023
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2023-026885
Datum zahájení: 22.06.2023
Nabídku podat do: 28.07.2023 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky kancelářských potřeb pro Ostravskou univerzitu
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců.

Seznam, specifikace kancelářských potřeb a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24 měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace kancelářských potřeb, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.

Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky kancelářských potřeb dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.

Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).

Součástí předmětu plnění je rovněž doprava do místa plnění jednotlivých dodávek, balné jednotlivých dodávek a součinnost při naplnění položek v interním elektronickém katalogu zadavatele.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 3 000 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Ostravská univerzita
  • IČO: 61988987
  • Poštovní adresa:
    Dvořákova 138/7
    70200 Ostrava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60056439

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Nejnižší nabídková cena Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Oznámení o zahájení podlimitního zadávacího řízení CZ02 uveřejněný 22.06.2023 22.06.2023
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení CZ03 uveřejněný 25.09.2023 25.09.2023
Oznámení o výsledku podlimitního zadávacího řízení - 4. čtvrtletí 2023 CZ03 uveřejněný 19.01.2024 19.01.2024

URL odkazy

Název URL odkazu URL adresa Akce
URL této VZ v E-ZAK https://zakazky.osu.cz/vz00002149

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky

Seznam účastníků

Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Nabídková cena
v Kč bez DPH
Nabídková cena
v Kč vč. DPH
Vyloučen
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. 27791661 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
Chráněná dílna TiRO Blansko s.r.o. 27714357 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne
FRANKOSPOL OFFICE s.r.o 25910027 Česká republika neuvedeno neuvedeno Ne

Vybraný dodavatel


Datum uzavření smlouvy: 21.09.2023


Výsledkem je uzavření rámcové dohody.
Název IČO Země sídla/podnikání/bydliště Smluvní cena
v Kč bez DPH
Smluvní cena
v Kč vč. DPH
ASTRA kancelářské potřeby s.r.o. 27791661 Česká republika neuvedeno neuvedeno

Skutečně uhrazená cena

Stav: Probíhá plnění smlouvy
Rok plnění smlouvy Cena v Kč bez DPH Cena v Kč vč. DPH
2023 225 208,86 272 502,72