Veřejná zakázka: Dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Příjem nabídek
Dodavatelé mohou podávat nabídky (dle druhu zadávacího řízení všichni, nebo pouze vyzvaní).
DBID: 2686
Systémové číslo: P25V00000184
Evidenční číslo zadavatele: 133/90162/VZ/2025
Spisová značka: OU-162285/90-2025
Dle zákona: č. 134/2016 Sb.
Evidenční číslo ve VVZ: Z2025-061569
Datum zahájení: 31.10.2025
Nabídku podat do: 02.12.2025 10:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky
  • Zakázka na rámcovou dohodu.

Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky jsou dodávky hygienických a čisticích prostředků pro Ostravskou univerzitu dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí na dobu 24 měsíců od účinnosti rámcové dohody nebo do vyčerpání částky 5 200 000 Kč bez DPH, a to dle toho, která skutečnost nastane dříve.

Seznam, specifikace hygienických a čisticích prostředků a jejich předpokládaný (orientační) množstevní odběr po dobu 24 měsíců, jsou uvedeny v Příloze č. 1 – Seznam a specifikace hygienických a čisticích prostředků, která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.

Předmětem plnění veřejné zakázky je v souladu s ustanovením § 131 a násl. zákona uzavření rámcové dohody s jediným dodavatelem, na jejímž základě budou poskytovány jednotlivé dodávky hygienických a čisticích prostředků dle aktuálních provozních potřeb zadavatele a všech jeho součástí. Plnění veřejné zakázky bude za zadavatelem stanovených obchodních podmínek (viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda) probíhat v souladu s § 132 odst. 4 zákona formou jednotlivých zakázek zadávaných na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže.

Zadávání jednotlivých zakázek na základě rámcové dohody bude probíhat formou zaslání písemné objednávky zadavatele - viz Příloha č. 4 – Rámcová dohoda (dále jen „rámcová dohoda“).

Součástí nabídky musí být bezpečnostní či technické listy k výrobkům uvedených v Příloze č. 1 (vyjma položek č. 19-23 a položek č. 75-78) dle platných právních předpisů pro uvádění výrobků na trh v ČR (tj. zejména zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1907/2006 (REACH).

Součástí předmětu plnění je rovněž doprava do místa plnění jednotlivých dodávek, balné jednotlivých dodávek a součinnost při naplnění položek v interním elektronickém katalogu zadavatele.

Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, v Příloze č. 1, formuláři Nabídka a v obchodních podmínkách.

Druh zadávacího řízení, předpokládaná hodnota

  • Druh řízení: otevřené řízení
  • Režim veřejné zakázky: podlimitní
  • Předpokládaná hodnota: 5 200 000 Kč bez DPH

Místo plnění

  • Ostrava-město

Zadavatel

  • Úřední název: Ostravská univerzita
  • IČO: 61988987
  • Poštovní adresa:
    Dvořákova 138/7
    70200 Ostrava
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 60056439

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky

Samostatná provozní jednotka: Rektorát

Položky předmětu (CPV)

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Veřejné dokumenty

Formuláře

URL odkazy