DBID: 2719
Systémové číslo: P25V00000217 Evidenční číslo zadavatele: 172/90162/VZ/2025 Spisová značka:
OU-170317/90-2025
Datum zahájení:
22.10.2025
Nabídku podat do:
04.11.2025 10:00
Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: Dodávka nábytku pro Infra Ph.D. – židle 2
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Zakázka je dělena na části
(v rámci jednoho zadávacího řízení)
Stručný popis předmětu: Předmětem veřejné zakázky je dodávka a montáž kancelářských židlí specifikovaných v Příloze č. 1 – Technické specifikaci předmětu plnění.
Součástí nabídky musí být podrobná a přesná specifikace nabízeného předmětu veřejné zakázky minimálně v rozsahu technických parametrů požadovaných v Příloze č. 1 této zadávací dokumentace – Technické specifikaci předmětu plnění. Účastník je dále povinen v Příloze č. 2 – Položkovém rozpočtu uvést mj. konkrétní označení nabízeného předmětu plnění (název výrobce, model/typové označení výrobku). Skutečné technické parametry nabízeného zboží musí být svojí kvalitou stejné nebo vyšší než parametry předepsané.
Bližší podrobnosti vztahující se k předmětu veřejné zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a jejich přílohách, formuláři Nabídka a obchodních podmínkách.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky
Příloha č. 1 - Technická specifikace předmětu plnění pro část 1, Příloha č. 2 - Položkový rozpočet pro část 1, Příloha č. 4 - Obchodní podmínky pro část 1
Příloha č. 1 - Technická specifikace předmětu plnění pro část 2, Příloha č. 2 - Položkový rozpočet pro část 2, Příloha č. 4 - Obchodní podmínky pro část 2