Stručný popis předmětu:
Předmětem veřejné zakázky je dodávka instrumentária pro Lékařskou fakultu Ostravské univerzity v rámci projektu Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání, dále „OP VVV“, s názvem Simulační centrum "Cvičná nemocnice" s reg. č. CZ.02.2.67/0.0/0.0/18_057/0013366.
Výčet požadovaného instrumentálního vybavení včetně technické specifikace a požadovaného množství je uveden v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Dodávané zboží bude nové, plně funkční a kvalitativně i kvantitativně odpovídající technické specifikaci, bude dodáno ve standardní jakosti a balení, které odpovídá platným předpisům a normám, s veškerými povoleními nutnými pro prodej a provoz, se všemi průvodními doklady a v souladu se zákony a směrnicemi ČR a EU.
Součástí předmětu plnění veřejné zakázky je doprava instrumentálního vybavení na místo plnění, uživatelská dokumentace, návod k použití a údržbě (tištěná i elektronická podoba), technická dokumentace, záruční listy, zaškolení pověřeného pracovníka, uvedení zařízení do provozu vč. případné kalibrace a dalšího potřebného nastavení dle pokynů výrobce a zabezpečení záručního servisu, tzn. preventivní servisní prohlídky dle doporučení výrobce, opravy poruch a závad, tj. uvedení přístrojů do stavu plné využitelnosti jejich technických parametrů. Požadované doklady musí být předloženy v českém jazyce.
Součástí nabídky musí být podrobná a přesná specifikace nabízeného předmětu veřejné zakázky minimálně v rozsahu parametrů požadovaných v Příloze č. 1 této zadávací dokumentace – Technické specifikaci předmětu plnění. Skutečné parametry nabízeného zboží musí být svojí kvalitou stejné nebo vyšší než parametry předepsané. V případě, že bude tato specifikace předložena v anglickém jazyce, bude současně doplněna překladem do českého jazyka minimálně v rozsahu parametrů požadovaných v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.osu.cz) na adrese konkrétní zakázky
# | Název | Předpokládaná hodnota | Fáze |
---|---|---|---|
1. | Část 1: Dodávka instrumentária A | 51 200 Kč bez DPH | Zadáno |
2. | Část 2: Dodávka instrumentária B | 124 000 Kč bez DPH | Zadáno |
3. | Část 3: Dodávka instrumentária C | 19 000 Kč bez DPH | Zadáno |
4. | Část 4: Dodávka instrumentária D | 970 700 Kč bez DPH | Zrušeno |
5. | Část 5: Dodávka instrumentária E | 410 000 Kč bez DPH | Zadáno |
6. | Část 6: Dodávka instrumentária F | 149 000 Kč bez DPH | Zrušeno |
7. | Část 7: Dodávka instrumentária G | 203 000 Kč bez DPH | Zrušeno |
8. | Část 8: Dodávka instrumentária H | 1 330 000 Kč bez DPH | Zadáno |
9. | Část 9: Dodávka instrumentária I | 165 000 Kč bez DPH | Zrušeno |
Kvalifikační dokumentace není poskytována (resp. je součástí zadávací dokumentace).
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Zadávací dokumentace |
![]() |
448,99 KiB | |
Zadávací dokumentace |
![]() |
273,50 KiB | |
Příloha č. 1 - Technická specifikace předmětu plnění |
![]() |
102,19 KiB | |
Obchodní podmínky |
![]() |
275,50 KiB |
Žádné vysvětlení, doplnění či změny zadávací dokumentace k zobrazení. Zkontrolujte též blok Zadávací dokumentace.
Název | Popis | Jméno souboru | Velikost |
---|---|---|---|
Rozhodnutí zadavatele o zrušení části 6, 7 a 9 veřejné zakázky |
![]() |
335,56 KiB | |
Rozhodnutí zadavatele o zrušení části 4 veřejné zakázky |
![]() |
336,11 KiB | |
Písemná zpráva zadavatele |
|||
Písemná zpráva zadavatele pro část 6, 7 a 9 veřejné zakázky |
![]() |
280,10 KiB | |
Písemná zpráva zadavatele pro část 4 veřejné zakázky |
![]() |
289,02 KiB | |
Písemná zpráva zadavatele pro část 1, 2, 3, 5 a 8 veřejné zakázky |
![]() |
296,09 KiB | |
Smlouva, její změny a dodatky |
|||
Kupní smlouva_část 1 |
![]() |
927,34 KiB | |
Kupní smlouva_část 2 |
![]() |
531,42 KiB | |
Kupní smlouva_část 3 a 8 |
![]() |
227,12 KiB | |
Kupní smlouva_část 5 |
![]() |
571,33 KiB |
Název formuláře | Typ | Stav | Uveřejněno v E-ZAK | Uveřejněno ve VVZ |
---|---|---|---|---|
Oznámení o zahájení zadávacího řízení | F02 | uveřejněný | 25.07.2022 | 25.07.2022 |
Oznámení o výsledku zadávacího řízení | F03 | uveřejněný | 26.09.2022 | 26.09.2022 |
Oznámení o výsledku zadávacího řízení | F03 | uveřejněný | 20.10.2022 | 20.10.2022 |
Oznámení o výsledku zadávacího řízení | F03 | uveřejněný | 27.10.2022 | 27.10.2022 |
Název URL odkazu | URL adresa |
---|---|
URL této VZ v E-ZAK | https://zakazky.osu.cz/vz00001950 |